Vilkår og betingelser
1. Firma
Soulliving.no er levert av Ejans Holding AS, organisasjonsnummer 916855478. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.
Kontaktinformasjon:
Telefonnr: 94113398
Epost-adresse: post@soulliving.no
Postadresse: Ejans Holding AS, Tempeltu 8, 4720 Hægeland
2. Priser
Alle produkter på nettsiden inkluderer mva i norske kroner. I handlevognen ser du totalprisen inkludert frakt og mva.
3.1 Betaling
Betalingsmetode velges i kassen når du går til utsjekking. Betalingsmåtene er levert av Bambora og Paypal, sammen med partnere.
3.2 Kortbetaling
Vår kortbetaling aksepterer følgende betalingskort; Visa, MasterCard og Maestro. Ved bruk av kredittkort vil transaksjonen belastes når varen blir sendt.
4.2 Leveranser
Ordrer plassert før 14.00 behandles normalt innen 24timer og leveres vanligvis i løpet av 1-5 dager. Leveransen sendes til den adressen du har angitt ved bestilling eller til nærmeste hentested (evt. til hentestedet du selv har oppgitt under bestilling i kommentarfeltet).
4.2.1 Uavhentede pakker
Ordre som ikke hentes på hentested innen angitt frist og som ikke ønskes sendt på nytt av kjøper, vil bli belastet med et gebyr på 150,- for å dekke fraktkostnader og håndtering.
4.3 Skadede varer og reklamasjonsrett
Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller defekter. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.
5. Angrerett og refundering
Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Følgende betingelser gjelder ved bruk av angrerett:
- Angreretten betinger at kunden bærer returkostnadene selv (jf. Angrerettloven § 8, punkt i). Dersom varene ikke kan returneres med normal a-post anbefaler vi deg å lese på Posten.no eller postnord.no for mer informasjon vedrørende retur av større pakker.
- Angreretten kan ikke brukes på intim-/hygieneprodukter som har blitt åpnet og/eller tatt i bruk.
- Angreretten betinger at melding er gitt selger innen 14 dager etter at leveransen er mottatt (jf. Angrerettloven §21). Forbrukeren skal uten unødig opphold, og senest 14 dager fra melding om angrerett er blitt gitt, og sende varene tilbake (jf. Ang Angrerettloven §25).
- Angreretten gir næringsdrivende rett til å belaste kunde om produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon (jf. Angrerettloven §25).
- Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven §1).
6. Plikt
Hvis du benytter din rett til å avbryte et kjøp, vil vi tilbakebetale hele beløpet av varene så snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene. Du må selv betale returkostnadene når varene sendes tilbake.
7. Personvern, sikkerhet og personopplysninger
I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer informasjonen du har oppgitt her. Informasjonen brukes først og fremst til å ekspedere bestillingen din, men den blir også lagret her av regnskapsmessige årsaker. Ejans Holding AS selger ikke personlig informasjon til tredjeparter.
8. Cookies
En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre innlogginsdetaljer eller informasjon om handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din ikke er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg
9. Force majeure
Skulle det inntreffe en ekstraordinær situasjon som ligger utenfor partenes kontroll og umuliggjør oppfyllelse av plikter etter denne avtalen, suspenderes den rammedes parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Den annen parts motytelser suspenderes i samme tidsrom. Force Majeure foreligger ikke dersom parten med rimelige midler kan unngå eller overvinne hindringen.
9.1 Endring av kjøpsvilkår
Etter at kunden har gjort et kjøp har ikke Ejans Holding AS rett til å endre vilkårene i det aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt.
9.2 Klager
Ved klage, vennligst kontakt oss på post@soulliving.no eller telefon 94113398
9.3 Tvister og lover
Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol