Vilkår og betingelser
1. Firma
Soulliving.no er levert av Ejans Holding AS, organisasjonsnummer 916855478. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.Kontaktinformasjon:
Telefon: 41166332
Epost-adresse: post@soulliving.no
Postadresse: Ejans Holding AS, Devlesvingen 3b, 7041 Trondheim
2. Priser
Alle produkter på nettsiden inkluderer mva i norske kroner. I handlevognen ser du totalprisen inkludert frakt og mva.3.1 Betaling
Betalingsmetode velges i kassen når du går til utsjekking. Betalingsmåtene er levert av Bambora og Paypal, sammen med partnere.3.2 Kortbetaling
Vår kortbetaling aksepterer følgende betalingskort; Visa, MasterCard og Maestro. Ved bruk av kredittkort vil transaksjonen belastes når varen blir sendt.4.2 Leveranser
Ordrer plassert før 14.00 behandles normalt innen 24timer og leveres vanligvis i løpet av 1-5 dager. Leveransen sendes til den adressen du har angitt ved bestilling eller til nærmeste hentested (evt. til hentestedet du selv har oppgitt under bestilling i kommentarfeltet).4.2.1 Uavhentede pakker
Ordre som ikke hentes på hentested innen angitt frist og som ikke ønskes sendt på nytt av kjøper, vil bli belastet med et gebyr på 150,- for å dekke fraktkostnader og håndtering.4.3 Skadede varer og reklamasjonsrett
Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller defekter. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.5. Angrerett, refundering og 60 dagers åpent kjøp
Hos Soulliving.no har du 60 dagers åpent kjøp med egne vilkår, ellers er det følgende angrerett som gjelder:
Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Følgende betingelser gjelder ved bruk av angrerett
- Angreretten betinger at kunden bærer returkostnadene selv (jf. Angrerettloven § 8, punkt i). Dersom varene ikke kan returneres med normal a-post anbefaler vi deg å lese på Posten.no eller postnord.no for mer informasjon vedrørende retur av større pakker.
- Angreretten kan ikke brukes på intim-/hygieneprodukter som har blitt åpnet og/eller tatt i bruk.
- Angreretten betinger at melding er gitt selger innen 14 dager etter at leveransen er mottatt (jf. Angrerettloven §21). Forbrukeren skal uten unødig opphold, og senest 14 dager fra melding om angrerett er blitt gitt, og sende varene tilbake (jf. Ang Angrerettloven §25).
- Angreretten gir næringsdrivende rett til å belaste kunde om produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon (jf. Angrerettloven §25).
- Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven §1).